Allianz Ügyfélportál Allianz Gy.I.K.

Allianz Ügyfélportál

Szolgáltatási útmutató

 

Tartalom

Regisztráció 


Kik regisztrálhatnak az Allianz Ügyfélportálra?  

Az Ügyfélportálra minden e-biztosítással rendelkező ügyfelünk regisztrálhat, aki elfogadta az Ügyfélportál szerződést.

Hogyan tudok regisztrálni?  

A regisztráció indításához a szerződésszám és az ajánlat készítéskor megadott mobiltelefonszám szükséges. Ezután egy kódot fog kapni sms-ben, ami a továbblépéshez szükséges. Ezután bármilyen e-mail címet megadhat, amit rendszeresen olvas. E-mail címének megadás után egy másik kódot kap e-mailben, ami szintén szükséges a továbblépéshez, hogy jelszót választhasson. Sikeres regisztrációját e-mail-ben is visszaigazoljuk.

Hogyan tudok regisztrálni, ha szerződéskötés óta megváltozott a telefonszámom? 

Kérjük, hívja fel a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-40-421-421-es telefonszámon, ahol munkatársaink a beazonosítás után rögzítik az új mobiltelefonszámát.

Ugyanazt az e-mail címet megadhatom több Ügyfélportál regisztrációhoz is? 

Nem. Egy e-mail cím csak egy Ügyfélportál regisztráció során adható meg. Ha a családban több e-GFB szerződés is van, és azonos e-mail címre szeretnék az értesítéseket kapni, akkor sikeres regisztrációt követően a „Személyes adatok” oldalon tudják azt megadni. Ez a változtatás nem érinti a felhasználónevet, tehát a belépéshez ezután is a regisztrációkor megadott e-mail cím szükséges.

Ha van e-biztosítása és már regisztrált ügyfelünk , és egy másik e-biztosítást is köt, akkor ugyanazon felhasználó alatt valamennyi e-biztosításának adatait megtekintheti. Ha felhasználó neve alatt mégsem látja valamennyi e-biztosítását, akkor azt kérjük, hogy az e-biztosítás szerződésszámának pontos megadásával jelezze az Ügyintézés/Egyéb igény … alatt.

Nem kaptam meg SMS-ben a kódot, mit tegyek? 

Ha 5 percen belül nem kapta meg az SMS kódot, kérjük kezdje elölről a regisztrációs folyamatot.

Nem kaptam meg email-ben a kódot, mit tegyek? 

Ha 5 percen belül nem kapta meg az e-mail kódot, kérjük kezdje elölről a regisztrációs folyamatot.

Hogyan változtathatok jelszót? 

A jelszómódosítás funkciót a ’Beállítások’ menüpont alatt találja. Az e-mail cím megadása után egy kódot kap sms-ben a szerződéshez rögzített mobiltelefonszámra. A kód megadása után új jelszót választhat.

Belépés 


Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek? 

A belépő oldalon kattintson az ’Elfelejtett jelszó’ hivatkozásra, adja meg a felhasználónevét (e-mail cím), és kattinson a Tovább gombra. Egy kódot fog kapni sms-ben, melynek a kötőjel utáni 5 karakterét kell a következő oldalon megadni. A helyes kód megadása után új jelszót választhat magának.

Elfelejtettem a felhasználónevem, mit tegyek? 

Felhasználónévnek az e-mail címét kell megadni. Amennyiben nem emlékszik, hogy milyen e-mail címmel regisztrált, kérjük, hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársunk azonosítást követően készséggel állnak rendelkezésére.

Személyes adatok 


Hogyan módosíthatom a személyes adataimat? 

A ’Személyes adatok’ oldalon a változtatni kívánt adat szerkeszthetővé válik, ha a ’Módosítás’ gombra kattint. Azon adatok módosítását, amelyek a gomb hatására sem válnak szerkeszthetővé, az ’Ügyintézés’ menüpont alatt elérhető ’Online ügyfélszolgálat’-on keresztüli igénybejelentéssel kezdeményezheti.

Rosszul szerepelnek az adataim, de nem lehet azokat módosítani, mit tegyek? 

Az Ügyintézés menüpont alatt megtalálható Online ügyfélszolgálat almenüpont alatt megtalálható űrlapon jelentheti be igényét.

Szerződéskezelés 


Milyen tranzakciókat tudok kezdeményezni az Ügyfélportálon? 

Több e-biztosításom is van, de nem látom mindegyiket a felhasználó nevem alatt?

Ha felhasználó neve alatt nem látja valamennyi e-biztosítását, akkor azt kérjük, hogy az e-biztosítás szerződésszámának pontos megadásával jelezze az Ügyintézés/Egyéb igény … alatt.

Online bankkártyás díjfizetés 


Mi a különbség a bankkártyás, átutalásos és lehívásos díjfizetések között? 

Milyen biztosítások díját tudom kifizetni az interneten? 

Az Ügyfélportálon csak a regisztrált e-biztosításainak díját tudja befizetni, de a www.allianz.hu oldalról elérhető Online Díjfizetés oldalunkon bármelyik társaságunknál lévő szerződésére fizethet be díjat.

Milyen kártyával lehet biztosítási díjat fizetni az interneten? 

Biztosítási díj minden olyan bank- és hitelkártyával befizethető, amely alkalmas online vásárlásra.

Oldalunkon az alábbi kártya típusokkal fizethet: 

Milyen adatokra van szükség a bankkártyás fizetéshez? 

Az Ügyfélportálon a szerződés kiválasztásával a szükséges adatok kitöltődnek a díjfizető oldalon ezért ott csak a kártya adatait szükséges megadnia.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi kártyaadatokra lesz szüksége: 

Ügyintézés 


Milyen dokumentumokat kapok meg automatikusan? 

A szerződés létrejöttével Ön automatikusan megkapja az elektronikus biztosítási kötvényt, és – amennyiben kért - az elektronikus számlát is.

Mivel igazolhatom a biztosításomat hivatalos szerveknek? 

A Szerződés adatok-nál a ’Kapcsolódó dokumentumok’ fül alatt elérhető a díjigazolás generátor, ahonnan az bármikor letölthető.

Miért nem tudok letölteni díjigazolást? 

Díjigazolást csak a díjjal rendezett szerződésekre áll módunkban kiállítani. Díjigazolás nélkül az Ajánlat igazolja a biztosítás meglétét az szerződéskötéstől számított 60. napig.

Hol találom meg a kiküldött dokumentumokat? 

A kiküldött dokumentumokat az Ügyfélportál ‘üzenetek ’ menüpont alatt elérhető üzenetfiókban találja meg, illetve megtalálhatóak a ’Szerződés adatok’-nál a ’Kapcsolódó dokumentumok’ fül alatt is, ahol azok a kapcsolódó üzenetek törlése után is elérhetőek.

Mikor van szükségem zöldkártyára? 

Zöldkártyára akkor van szüksége, ha olyan országba utazik, amelyik nem tagja a Többoldalú Garancia Egyezménynek (Rendszámegyezmény). A Rendszámegyezmény tagállamai a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási igazolására - a Zöldkártya helyettesítéseként - kölcsönösen elfogadják az adott ország illetékes hatósága által kiállított forgalmi rendszámot és a gépjárművön ovális mezőben külön elhelyezett ország jelzést.

Hogyan igényelhetek zöldkártyát? 

Zöldkártyát a’ Szerződés adatok’-nál a ’Kapcsolódó dokumentumok’ fül alatt igényelhet.

Mikor és hogyan kapom meg az igényelt zöldkártyát? 

A zöldkártyát postán küldjük ki a szerződő címére az igényléstől számított 2 héten belül.

Kérhetem más címre a zöldkártyát? 

Amennyiben a bejegyzett lakcímétől eltérő címre szeretne zöldkártyát kérni, kérjük, azt az adott szerződés alatt az ’Ügyintézés’ fülön található ’Egyéb igény’ alatt elérhető űrlapon igényelje.

Miért nem tudom letölteni az igazolásokat és egyéb dokumentumokat? 

Az Ügyfélportál felugró ablakokban (pop-up) jeleníti meg a letölthető dokumentumokat, ezért a böngészőben engedélyezni kell a felugró ablakok megjelenítését.

Üzenetek 


Hogyan küldhetek üzenetet? 

Ha szerződéshez kapcsolódó üzenetet, kérdést, panaszt szeretne küldeni, akkor a Szerződés adatok > Részletek > Ügyintézés fül > Egyéb igény útvonalon teheti meg. Ha nem konkrét szerződéshez kapcsolódik a kérése, kérdése, akkor az ’Üzenetek’ oldalon az ’Üzenet küldése’ gombra kattintva jut el az üzenet küldő felületre.